Miggster

Společnost Emerge gaming společně s Crowd1 v září 2020 oznámila, že v listopadu 2020 bude spuštěna nová platforma pro elektronické sporty Miggster Mobile. Společnost Emerge gaming rovněž prozradila, že platforma bude prodávána prostřednictvím ambiciózních partnerů Crowd1. Dnes, v roce 2021, má Miggster ohromujících 1 000 000 sledujících!

Ještě v roce 2020 vysvětlil generální ředitel společnosti Emerge Gregory Stevens, čím se Miggster liší od stávajících herních produktů.

“Cílem Miggsteru je vybudovat největší online herní komunitu na světě. Produkty Miggster budou poskytovat komunitní nástroje včetně chatu, přátel a týmových funkcí, čímž položí základ pro zapojení hráčů do online sítě. Zábavný obsah, včetně mobilních her, herních titulů AAA, turnajů, odměn a živých přenosů pro celosvětové publikum, bude živit nenasytný apetit online komunity po eSportu a hrách.”

Víme, že většina lidí hraje hry na telefonech, ale je to velký trh? Platí lidé za hraní?

“Do konce roku 2020 dosáhne počet zhlédnutých hodin eSportu 11 miliard, které bude sledovat 250 milionů fanatických diváků živě a online. Očekává se, že herní průmysl mobilních zařízení do roku 2021 překročí 100 miliard USD a dosáhne desetiletého dvouciferného růstu, čímž se zařadí mezi nejrychleji rostoucí trhy na světě. Lidé rozhodně hrají sociální mobilní hry a online hry eSports s nástupem COVID tento trend skutečně urychlily.”

Přeloženo z blogu Crowd1