Události týdne

Vítejte u přehledu týdenních událostí. V krátkém článku si projdeme, co nového se v tomto týdnu událo v Crowd1 a Planet IX.

Crowd1 a Planet IX

Crowd1 připravuje novou prodejní prezentaci, abychom mohli srozumitelněji a jednodušeji vysvětlit princip fungování firmy. Na pár obrázcích v galerii níže se můžete podívat, na co můžeme těšit.

Hodně se připomíná, co se stane během následujících 100 dní. Budeme moci postupně sledovat, jak se věci vyvíjejí a přicházejí. První z velkých akcí této kampaně byl prodej Cargo Drops v Planet IX ve slevové akci, speciálně pro členy Crowd1. Tato akce se nyní opakuje, ale je o 100 € dražší. Kdo nevyužil první kampaně, má možnost chytit druhou vlnu. Potom už to bude zase o 200 € dražší. Planet IX je jeden z prvních konceptů a ukázkou obchodního modelu Crowd1.

Crowd1 přivedl tvůrce hry, herní studio NIBIRU s jejich projektem Planet IX na trh a hra ještě oficiálně neodstartovala a už nyní má 550 000 registrovaných hráčů, z toho 230 000 připojených peněženek Metamask!

Company update

Nyní probíhají přípravy na nahrávání 3letého výročí Crowd1. Tříletý milník fungování na trhu je velmi důležitý, protože když přežijete v dnešním světě jako nová firma-startup 3 roky, oddělíte se od masy takto nově vznikajících firem, které většinou nepřežijí 2 roky. Pokud se zajímáte o internetové projekty a online marketing, tak je takových příkladů spousta. Když se podíváte na historii největších světových společností, statistika je taková, že se začaly projevovat mezi 3-5 rokem svého fungování. Takže to znamená, že Crowd1 prošel náročným testem trhu a udržel si životaschopnost a dál se rozvíjí. To by měl v následujících 5 letech prokázat. Ve firmě se postupně za tu dobu nastavily systémy legislativy, podpory pro členy, budují se nové kanceláře, aby časem bylo zastoupení v každé zemi. Dle mého názoru to bude trvat 10 let, než budeme mít kancelář i v Česku, ale možná se mýlím.

Nová obchodní prezentace

Připravuje se nová obchodní prezentace, do které budou zahrnuty prvky psychologie prodeje, abychom s lidmi mluvili jednoduše a způsobem, kterým náš projekt pochopí. Jednoduše mluvit jazykem, kterému rozumějí. Je důležité, aby některé informace byly včas a správně načasovány. Jestli někomu vysvětlujete, jak firma funguje, asi ho nezahltíte všemi dostupnými informacemi. Dlouhé, hodinu a půl trvající prezentace, které sleduji na internetu, nováčka jen zmatou a raději couvne, protože získá dojem, že je to na něho příliš složité. Musíte se zeptat sami sebe, co je nejdůležitější, kolik informací je nový člověk schopen skutečně vstřebat. A hlavně pochopit. Lidé musí získat dojem, že to, co jim prezentujeme, sami také dokážou.

Sestavení nové prezentace začne Agendou. Důvodem, proč začne Agendou je, že ukážeme lidem, o čem s nimi budeme hovořit. Pokud jim neřeknete, o čem s nimi budete mluvit, stanou se dvě věci. Za prvé budou cítit, že v dohledu není žádný konec, neví, kdy skončíte s mluvením a jestli jste už prošli celý materiál. Za druhé nevědí, co hledat a na co se zaměřit. Protože když jim naznačíte, co v prezentaci hledat a na co se zaměřit, vaše šance stoupnou tisíckrát, že si všimnou přesně těch věcí, kterých chcete. Celé představení Crowd1 by nemělo trvat déle, než 5-10 minut. Nebudeme mluvit o projektech nebo partnerech, které Crowd1 zastupuje, protože by se v tom ztratili. Nebudeme dlouze mluvit i cestování a slevách (Life TRNDS) nebo o Miggster nebo o Planet IX, protože to je na samostatné prezentace.

O nové prezentaci budu psát podrobněji, až bude kompletně hotová a dostupná, plánuji ji přeložit do češtiny. Zatím se můžete podívat na pár slajdů.

Prezentace ale vaše podnikání nerozjede ani nezachrání. Záleží jen a pouze na vás. Vy musíte být ti, kteří jdou do akce. Zapamatujte si, že na akci máte pouze 60 sekund. Ne 60 hodin nebo 60 dní. Pouze 60 vteřin. Buď to uděláte nebo ne. Příkladem akce je, že si třeba vzpomenete, komu byste chtěli zavolat a to jméno si zapíšete. Když to neuděláte, tak to vyšumí. Přemýšlením, jestli do toho jít, nebo ne, většinou skončí rozhodnutím ne. A netýká se to pouze Crowd1, jsou to všechna rozhodnutí, která v životě děláte. Nastavení mysli máme každý ve své hlavě. Každý by se chtěl mít dobře, mít dostatek prostředků, aby si žil život, jaký si přeje. Když proto nic neuděláte, zůstane pouze u snění. Většina lidí nejde do akce, protože se bojí. Buď něčemu nerozumí nebo se toho bojí. Nebo jen čekají, že jim někdo pomůže. Podpora je důležitá, zejména v začátcích. Naštěstí máte Team CSM.

Podívejte se na zajímavé video, když budete aplikovat rady, není možné, abyste se neposunuli dále. I motivovaný člověk selže, pokud nedodrží tohle.

5 / 5
Dosud vidělo:65Dnes vidělo:1