Informace o produktech.

Ve druhé části článku o Mega Eventu si povíme něco o produktech, o kterých mluvili přímo lidé, kteří za nimi stojí nebo je vyvíjejí. Něco bylo řečeno, něco naznačeno, vše v duchu, zůstaňte navnaděni. Asi nelze říci vše, to by potom nebylo žádné překvapení. Co vlastně zaznělo?

Metaversy

O Metaversy hovořil Henric Swan, hlavní dizajnér hry, který pracuje v oboru 20 let, žije v Tokiu a navrhl spoustu herních titulů, mimo jiné i videa ke hře Call of Duty.

Metaversy pre-launch je zatím velmi úspěšný. Už je registrováno téměř 2 miliony potencionálních hráčů. A co teprve, až se spustí ostrý start na podzim!

Jak Henric řekl, bude to revoluce v online hraní. Je to nový druh pohlcující obchodní simulační hry a bude jako žádná jiná hra, která kdy přišla před ní. Na fiktivním trhu se rozhodujete investovat do fiktivních společností a vidíte, jestli hodnota společnosti, kterou si vyberete stoupá nebo klesá. Tvůrci se zaměřují na to, aby hra byla neuvěřitelně zábavná, neuvěřitelně pohlcující a kombinují největší výhody světa metaverze a svých odborných znalostí, aby hra byla opravdu zábavná. Metaversy vypráví plně rozvinutý příběh, zatímco vy hrajete a obchodujete. Staví vás do pozice toho, kdo je u moci a může rozhodovat. Měli byste více investovat, držet pozice nebo obchodovat? Záleží jen na vás. Máte moc a odměny, události, kterým musíte čelit a jejich důsledky záleží jen na vás.

Dokážete dát dohromady správná vodítka a učinit správné rozhodnutí? To, v čem vám Metaversy může pomoci, jsou různá vodítka a desítky příběhů, jaké rozhodnutí přijmout. Podívejte se na Twitter, kde najdete nejnovější relevantní zprávy o společnosti, o kterou se zajímáte, nebo si provedete průzkum historie nějakého podivínského generálního ředitele, o kterém jste slyšeli. Najděte skryté propojené odkazy a vodítka a buďte na špičce tohoto neustále se měnícího trhu. K dispozici je široká škála postav, se kterými se setkáváte a jednáte s nimi. Někteří jsou přátelé, někteří nepřátelé a o některých si nejste úplně jisti. Nevíte, jestli vám dávají tajný tip, nebo klamou tělem, aby se dostali dopředu. Tyto a mnoho dalších barevných propracovaných postaviček vás zcela ponoří do světa Metaversy.

Henric Swan se zavázal, že využije veškerých svých odborných znalostí a zkušeností, aby tento svět ožil. I když se do hry můžeme pustit sami, větší šanci má vytvořený tým z přátel. Vlk samotář je divoký, ale vlčí smečka je nezastavitelná. Mít více očí a uší vedle sebe a hledat zásadní informace je nejlepší způsob, jak společně dosáhnout úspěchu a odhalit něco, co jiný nemá.

Jak tyto příležitosti jako hráč zpozorovat? Díky mobilní aplikaci budou hráči dostávat upozornění na svůj telefon s každou novinkou, pokud jde o jejich podnikání ve hře nebo osobní život ve hře. Čím rychleji budou reagovat na měnící se prostředí, tím větší mají šanci na výhru jako v reálném světě.

Vzrušující zvrat nastane, když po přihlášení můžete získat ceny a nejzkušenější a nejúspěšnější hráči mají šanci vyhrát všechny druhy opravdu skvělých cen včetně skutečných peněz. I když můžete v Metaversy vydělávat skutečné peníze, ve skutečnosti jde o to, abyste měli přístup k jedné z nejlepších her, která je plná zvratů, odboček a napětí.

Metaversy se blíží a je čas se nadchnout a připravit se na revoluci online hraní. Po jeho vystoupení následuje působivé video k Metaversy.

Moon Birdie

Kryptoměny nás všude obklopují. Je to revoluce se svou decentralizovanou povahou, která nabízí oporu v novém nejzajímavějším vývoji v oblasti financí pro miliony lidí na celém světě. K tomu, abychom porozuměli spletitosti kryptoměn, světu, kde se všechno vyvíjí a mění strašně rychle, potřebujete spolehlivé výukové programy a průvodce digitálním světem. Je tu nový způsob, jak si udržet náskok před ostatními v digitálním světě. Je to Moon Birdie.

Moon Birdie je platforma, která nabízí špičkové vzdělání a filtruje šumy kryptosvěta. Zahrnuje profesionály, odborná online školení a rady, které jsou snadno uchopitelné, a to vše přináší členům Crowd1.

Moon Birdie se spojilo s Crowd1, aby nám pomohlo realizovat náš potenciál prostřednictvím tří pilířů. První pilíř je Akademie, kde se krok za krokem seznámíte se světem krypta prostřednictvím tutoriálů, kde je jednoduše vysvětlena podstata kryptoměn, abyste se mohli efektivně pohybovat ve světě decentralizovaných financí. S Moon Birdie rozšíříte své znalosti a tím možnosti těžit z potenciálních investic. Druhý pilíř jsou Statistiky, kde interní blockchainoví novináři a výzkumníci Moon Birdie sledují nejnovější vývoj kryptoměn. Analýzy, zprávy, články a postřehy jsou doručovány do emailové schránky. Rovněž na kanálu telegramu jsou předávány novinky prostřednictvím pravidelných zpravodajů. Kanál je exklusivní pouze pro členy Moon Birdie. S aktualizacemi do vašeho mobilu, bez ohledu na to, kde se právě nacházíte, máte nejlepší způsob, jak si udržet náskok před ostatními. Třetí pilíř jsou Top nabídky. Zdá se vám, že se denně objevuje nová kryptoměna? Ale rádi byste si vybrali ty, které nabízejí skutečnu hodnotu a skutečný růst. Ty nabízí třetí pilíř “Top Deals” v Moon Birdie. Jejich odborníci prohledávají kryptoprostor, aby našli nejlepší nabídky a sdílejí je s námi. Jsou to slevy a bonusy na registraci, slevy na krypto kódy a Airdropy (výsadky kryptoměn zdarma).

Tyto tři pilíře může každý získat s exklusivním členstvím v Moon Birdie. Registrace je snadná a je znázorněna ve videu, které po prezentaci následuje.

V současné době Moon Birdie nabízí letní propagační akci pro členy Crowd1, kdy se můžete registrovat pomoci Gift kódu, který si vygenerujete v Crowd1 a máte to na půl roku za 69 €. Normální cena za roční členství je desetkrát tolik. Když někomu doručíte Gift kód, získáte za každou registraci 20 binárních bodů do Crowd bonusu. Zároveň je každý nově registrovaný zařazen do soutěže o kryptoměny v hodnotě 10 000 €.

Je otázkou, jak moc se zajímáte o kryptoměny a využijete této letní akce. Informace z prostředí jsou zajímavé, ale musí vám být k čemu. Když o to nemáte zájem, tak jsou to pro vás vyhozené peníze a ztracené příležitosti (o kterých když nevíte, tak vás alespoň nebudou bolet).

Planet IX

Diskuse k Planet IX byla vedena formou rozhovoru, kde moderátorka Sabinije von Gaffke, vedoucí oddělení udržitelnosti Planet IX, mimo jiné výherkyně ceny moderátorka roku ve Švédsku, vedla rozhovory s tvůrci této hry. Vystoupili postupně CEO Karl Blomsterwall, Fabian Reich, vedoucí marketinku, Felipe Dunley, Co-founder a executive producer, Christopher Jeansson, vedoucí komunity

Ředitel Karl Blomsterwall řekl, že pracují tak usilovně, že by pravděpodobně ani neopustili kanceláře, nebýt eventu. Stručně sdělil, čeho dosud dosáhli. Řekl, že začínají růst v jednoho z největších nezávislých vývojářů web3 her a to je úžasné. Začínají si vybírat ty nejlepší mozky v oboru a tým čítá už skoro 40 lidí. Každý z lidí je špičkový odborník ve svém oboru. Z pohledu společnosti je to skvělá zpráva. Přestěhovali se rovněž do nových kanceláří, které si vytváří jako svůj domov hráčů na mnoho dalších let. Planet IX oslaví rok, co byla spuštěna a zatím je nutno říci, že je to velký úspěch. Vedení je spokojeno s tím, čeho dosud dosáhlo. Rozrostl se tým, přibývají noví hráči a hra se pořád vyvíjí. Tím podtrhl to, že ví, že k dokonalosti mají ještě daleko. Ale mají pevné základy na to, aby se stali největšími a nejlepšími v oboru.

Vedoucí marketinku řekl, dosáhli velkého úspěchu na blockchainu, je to otevřená kniha, kde se každý může podívat na data a transakce a PlanetIX je všude na vrcholu těchto seznamů.  O hru panuje velký příchozí zájem, mluví s různými partnery a vyměňují si názory a tým se etabluje mezi solidní hráče v tomto oboru. Tým spolupracuje s velkými hráči na trhu, např. Bitkeep Wallet, velká technologie na peněženky na asijském trhu. Dostává se jim i velké pozornosti od burz a dalších blockchainových partnerů, kteří by s nimi chtěli spolupracovat. To všechno pomůže vybudovat skvělou hru. Velký zájem burz bude znamenat, že čím více bude tokenů na burzách, tím větší bude jejich hodnota. Letos narostl aktivní počet peněženek o 24%. Ve skutečnosti se neudělalo v marketingu a propagaci všechno, co by se mělo, proto předpokládají na konci roku nárůst peněženek o 100%. Druhá část roku bude naplněna marketingem a partnerstvími, připravují se vstupy na největší burzy kryptoměn, brzy o tom budou zveřejněny zprávy.

Felipe Dunley řekl, že veškerý video obsah si dělají v interní produkci. Chvíli trvalo, než našli ten správný příběh, prošli několika cestami, ale nyní už mají jasno. Našli základ pro vybudování příběhu, který jim dává možnosti pro mnoho “odnoží” dalšího vývoje. Bude zveřejněn Mission Control, nový způsob, jak hrát Planet IX. Tento nový způsob nenahrazuje velkou hru, velkou mapu, protože pro některé hráče je těžké projít hrou a vytvořit teritoria. Mission Control by měl zábavnějším způsobem hráči umožnit interakci do hry. Měl by mu vytvořit ještě lepší herní zážitek. Mission Control nebude zasahovat do aktuální hry, bude to její doplněk, který bude mít některé speciální mechaniky, které se budou vztahovat pouze k němu. Některé mechaniky budou korelovat s velkou mapou. Aktualizace by měla přijít před koncem tohoto roku.

Cristopher Jeansson řekl, že zpětná vazba od komunity hráčů výrazně přispívá k vývoji hry. Hráči jsou ti, kteří hrají hru každý den a jsou zapojeni. Komunita je jeden ze základních kamenů při vývoji této hry. Dělá hodně věcí, aby rozšířila povědomí o produktu a hráči se projektu ujali a jsou jeho součástí. Komunita pomáhá vzdělávat nováčky a ostatní hráče, zdůraznil její význam na fóru Discord. Také řekl, že až přijde Mission Control, bude hra pro hráče jednodušší. Bude to i jednodušší způsob jak ve hře vydělat, aby se naplnila vize Play&Earn, neboli Hrej a vydělávej. Lidé přicházejí hlavně kvůli potenciálu výdělku, ale potom je hra začne bavit, proto se snaží vytvořit pohlcující hru. Mission Control také umožní hraní zdarma, nemusíte investovat stovky nebo tisíce dolarů, abyste mohli začít hrát. Můžete hrát tak, že investujete svůj vlastní čas. Je to velmi důležitý krok k tomu, jak se stát největší NFT hrou na světě.

Rovněž byla řeč o NFT Lucky Cat a AoC Badges, odznaky, které lze na PlanetIX stále ještě vyrazit. Je to prakticky vlastní mincovna na blockchainu, jak to dělá většina projektů. 22.června byl Airdrop, kterým byli hráči motivováni ke hře. Hráči, kteří si zakoupili tyto NFT získají do budoucna na PlanetIX další výhody. Je to asi nevětší téma, které se nyní řeší. Lidé musí projektu důvěřovat a sledovat neustálý vývoj. Nejcennější je zlatý odznak, kterých je jen 200. Když máme milion hráčů a jen 200 zlatých odznaků, tak jejich hodnota bude stoupat, protože jich bude nedostatek.

K ročnímu výročí se chystá balíček, ve kterém budou obsaženy PIX, lístek do tomboly, startovací sada pro Mission Control a truhla s kořistním zbožím. Vše se nyní připravuje. Všechny prodeje Drops, které doposud proběhly, byly úspěšné a výroční balíček bude jejich zatím největším vrcholem.

Ve shrnutí uplynulého roku se shodli, že Planet IX je největším kontraktorem na síti Polygon i v ekosystému Polygonu. Toho všeho bylo dosaženo za posledních 6 měsíců od vstupu na blockchain, což je úžasný výkon. Je to především zásluhou komunity a přitahuje to obrovskou pozornost. Mnoho subjektů chce s Planet IX spolupracovat, protože vidí její potenciál. Vývojáři získali jméno a prestiž v oboru, stejně jako vývojáři Polygonu, protože Planet IX je číslo jedna na jejich seznamu. Při vývoji hry byla nejdříve priorita hra a potom kryptoměna, ale potom se pořadí obrátilo a je to dobře. Mission Control bude určitým způsobem vyvážení hry, aby to nebylo jen o vydělávání peněz, ale i o hraní. Bude to super zábava, super poutavé, super obohacující a dynamické. Největší úspěch, který Planet IX čeká, je Mission Control.

Závěrem CEO řekl, že před rokem bylo na palubě firmy Nibiru, která vyvíjí planet IX, 5 lidí a nyní jich bude skoro 40. Když se podívá na návrhy a na to, co už bylo vyvinuto, je nadšen. Brzy se ukážou další aktualizace.

Planet IX ještě spoustu lidí nevnímá, jako něco, co jim může zajistit zábavu a vedlejší příjem. První z nás, kteří hru hrají, vědí své, není to na jeden večer, ale závazek na několik let, možná na zbytek života. Komu se podaří vytvořit první teritoria, nejlépe typu “Domain”, měl by mít zajištěnou doživotní rentu, tak jsem to pochopil já a tak to bylo i později potvrzeno Anthony Chattelainem.

Po diskusi promluvil Anthony Chattelain, Ambassador 1 Star, který mluvil o Planet IX jako o lásce svého života. Za celý svůj život takový produkt neviděl. Je vystudovaný jaderný fyzik v USA a profesionálním hráčem pokeru. Není hráč, ale chápe sílu a strategii Planet IX. Pracuje dnem i nocí, aby z této hry udělal NFT hru číslo jedna. Tohle je průmysl, herní průmysl se 180 miliardami dolarů a Planet IX míří na pozici číslo 1. To se mu líbí.

Když před několika měsíci mluvil o Crowd1, řekl, že cílem je vytvořit “dav”. Nejsme zaměstnanci Crowdu, ale každý je svým vlastním nezávislým distributorem, podnikatelem, pracujeme, kdy chcete a s kým chceme a používáme produkty, které Crowd1 nabízí. Za pár let jich bude 20-30 a portfolio se rozšíří. Koncept zůstane.

Nová společnost potřebuje prorazit na trh a potřebuje zákazníky. Proto vstoupí do spolupráce s Crowd1. Jsme zákazníci a máme sílu přivést další zákazníky. Firmy mohou využít sílu Crowd1 a uvést na trh jakýkoli produkt, který chtějí. Dokonalým příkladem je Planet IX. Je po půl roce na stejné úrovni, jako jejich konkurenti po 3 letech. Planet IX má nyní přes 500 000 týdenních interakcí smluv na Polygonu, (je jednička v Polygonu), 600 000 registrovaných hráčů, 300 000 připojených peněženek a 50 000 lidí přihlášených každý měsíc. Spoustu jedinečných uživatelů, kteří si prohlížej a zkoumají hru. To způsobilo v oboru velký třesk a lidé nás nyní sledují. Zajímá je, jak mohou tak rychle vyrůst firmy za pouhých pár měsíců?

Zmínil, že je jaderný inženýr a z MIT. Myslel si, že potkal v životě jedny z nejchytřejších lidí na světě. Ale vývojáři Planet IX jsou zatraceně chytří a k těmhle chlapům vzhlíží. Mají obrovské sny a vize. Ve skutečnosti vybudovaly herní ekosystém v Planet IX různé společnosti, které se starají o hladký chod všech různých částí hry. Ať už se jedná o Net Entertainment, společnost zabývající se odpadem, tak Lucky Cat, herní loterie, Cargo Drop nebo Nolans. Úžasné je, že v budoucnosti můžeme jako hráči vydělat, nebo získat podíl v některé z těchto společností, to znamená, že z příjmů těchto společností můžeme časem dostávat každý měsíc residuální příjem (rentu). To je motivace všech hráčů na celém světě.

Když se podíváte na rozdíl mezi normálním hraním a hraním blockchainových her, pochopíte proč rosteme tak rychle. V normálních hrách můžete hru hrát zdarma, trávit tam svůj čas a dávat své peníze na různá vylepšení všeho možného ve hře, ale s jedním rozdílem. Nevlastníte majetek. Nic ve hře vám nepatří. V Planet IX, založené na blockchainu, vlastníte svá vlastní aktiva. To je změna v hraní. Všichni v oboru se dívají tímto směrem. Všichni směřují k plné transparentnosti prostřednictvím blockchainu. Můžete vlastnit NFT a další aktiva, například drony. Drony sbírají odpad a čistí zemi. Odpad můžeme vyměnit za astrální kredity, což je herní měna, kterou bude možno použít k upgradu věcí ve hře nebo ji můžete vyměnit za IXT. A IXT můžete směnit za FIAT měnu (euro, dolary,…).

Nebo příklad Lucky Cat NFT. Lucky Cat je společnost, která se zabývá losováním. NFT vydalo proto, aby se mohli hráči účastnit slosování ve vyšších třídách loterií (6 hvězdiček). Kdo ho nemá, už si ho nekoupí. Může si ho koupit jen od hráčů, kteří ho mají. Protože je jich omezený počet, tak jsou vzácné a nedostatkové. Tomu bude odpovídat i jejich cena. Další příklad jsou odznaky AoC Badges. V budoucnu nebudou a jejich cena poroste. Jedinou možností nových hráčů bude, aby si je od někoho koupili. Cenu bude určovat trh.

V létě asi přijde další část hry, ve které se bude vydělávat. Bude to obrovské. Ihned se zvýší desetinásobně počet hráčů. Možná stonásobně. Víte proč? Hrajte a vydělávejte znamená, že se budete moci zdarma připojit a vyzkoušet hru. Můžete si hru vyzkoušet, začít hrát zdarma a získat Astro kredity, to znamená, že budete hrát ale současně se učit i jiné věci. Jako jsou tokeny, krypto, NFT a blockchainy. Nebudou to pouze “cool buzzwords” ve hře, budou to věci, které můžete využít později v reálném životě. Takže se můžete učit, můžete hrát, abyste se učili a můžete vydělávat.

Co je cílem hry? Cílem hry je vlastně vyčistit Zemi a obnovit planetu. Pokud jste viděli mapu, dnes je černá a tmavá. Plná odpadu a znečištění. Musíme ji tedy začít čistit. A když to jako hráči uděláme, uvidíme v dalších letech, jak to bude hezčí a zelenější. Úplně se to změní a to, jak ve hře postupujeme, má ve skutečnosti vliv na reálný život. Prostřednictvím programu udržitelnosti jsme už ve světě vysadili přes 300 000 stromů. Ze zisku se část peněz investuje do projektů udržitelnosti a my jsme toho součástí.

Když hru začnete hrát a koupíte si balíček Cargo Drops, obdržíte PIX. Jsou to pozemky rozptýlené po celé zemi. Nyní je na vás, abyste správnou se podívali na PIX, vytvořili si strategii, začali nakupovat, obchodovat a prodávat, rozhodnout se, kde chcete budovat území. Tak vytvoříte shluky PIX, kterým se říká clustery, to znamená spojujete PIX aby se dotýkaly a z clusterů potom vytváříte teritoria. Ty mají různé úrovně a hodnotu a obsahují různé počty PIX od 10 po 2000. Tím se vám otevře další cesta k výdělku.

Aktiva se tvoří tak, že 25% všech prodejů Gravity Grade PIX jde do fondu Teritory Staking Pool. Pokud postavíte území, budete mít zbytkový pasivní příjem každý měsíc, rok za rokem, protože jste vybudoval území. Když vytvoříte území, vlastně tím odstraňujete PIX z mapy hry a část, kde jste něco vytvořili už nikdo jiný k budování teritoria použít nemůže, což bude dělat půdu vzácnější. Pokud bude vzácnější, zvýší se její hodnota. Bude těžší později něco vytvořit, protože to bude dražší. Teritoria můžete prodat jako NFT.

Tým Planet IX se přestěhoval do nových kanceláří, protože se zdvojnásobil počet lidí a hlásí se jim další firmy, které by chtěly spolupracovat na tomto konceptu blockchainové hry. Nyní si vývojáři mohou vybírat z toho nejlepšího jako rozinky, a proto vybírají na práci s tímto projektem nejlepší lidi na světě.

Na závěr Anthony řekl, že jsme teprve na začátku první kapitoly hry. Ani netušíme jaká tajemství budou odhalena v následujících kapitolách a co na nás všechno čeká. Ale jsme tady a připraveni a motivovaní. Tato jednoduchá hra s geniální tvorbou a nekonečnými možnostmi je naše příležitost.

Miggster+

Miggster je součástí Crowd1 již 18 měsíců, je zahrnut v každém registračním balíčku. Za tu dobu jsme byli svědky fenomenálního a trvalého růstu. Během poslední poloviny tohoto roku bylo vynaloženo velké úsilí upgradovat platformu na novou, ještě lepší úroveň. Miggster+ je již nějakou dobu v kurzu. Jedna věc je slibovat revoluci v příležitostném hraní a druhá věc je tento slib zcela splnit. Miggster tento krok udělal a nyní vstupujeme do období pre-launch, před uvedením platformy Miggster+.

Ano, Miggster+ je zde. Je to nový způsob hraní o skutečné odměny. S přidanou krypto komponentou zabudovanou do zážitku z hraní. Hráči Miggster+ budou moci soutěžit v turnajích a získávat odměny poháněné on-platformními tokeny, přičemž každý člen Crowd1 získá 30 denní přístup zdarma! 

Díky exklusivním turnajům, nabízejícím úžasné ceny, distribuované 24 hodin denně, 7 dní v týdnu (24/7), jako je placená dovolená pro dva v resortu Finolhu na Rajských ostrovech v Maledivách nebo dokonce hlavní cena 1 000 000 USD. Miggster+ posouvá hraní na dříve netušené herní úrovně.

Vše směřuje na oficiální spuštění Miggster+ na konci srpna, užijete si nový jedinečný a netušený herní zážitek, který poskytne komunitě Crowd1 zcela novou úroveň požitku a zábavy, kde máte možnost být tím, co chcete, kde chcete a jak chcete. Pojďte s námi, protože navždy změníme svět online hraní.

Nadcházející vydání This Is Now 7.7. 2022 bude celé věnováno Miggster+

Greg Stevens, výkonný ředitel Emergy games

Je mi potěšením se s vám podělit o nadcházející spuštění Migster+. Za posledních 18 měsíců od uvedení našeho prvního produktu Miggster neúnavně pracujeme na tom, abychom vytvořili něco většího a lepšího než kdy předtím a vzali jsme všechny poznatky a zpětnou vazbu od Crowd1 o tom, jak můžeme vylepšit naši nabídku a dodat skutečně prvotřídní produkt, který bude formovat svět her tak, jak ho známe. Je to největší zábavní průmysl, který s rozšiřováním chytrých zařízení, zvyšujících počet připojení k internetu, nemá žádné limity.

Jsem nadšen, že mohu oznámit fázi pre-launch (před spuštěním) naší nové platformy Miggster+ Jako projev našeho uznání komunitě vám nabízíme naše mimořádné vůdce a komunitu k uvolnění síly hry. Revoluce příležitostného hraní je za námi. Miggster+ je první centralizovaná herní platforma, kde zavedeme decentralizovanou vrstvu a jediná platforma, která vás odměňuje jen za hraní. Získejte přístup k exklusivním turnajům a cenám, jako je výlet na Maledivy pro dva, nebo zbrusu nová Tesla model C, 1 000 000 dolarů v hlavní ceně nebo s odměnami distribuovanými 24/7 denně. Máte příležitost stát se vítězem v každé kategorii.

Raj Guarav, Network Bussines Deelopment Manager

ve svém vystoupení na závěr sdělil tři pilíře při budování podnikání. Takzvané 3 P, které v podstatě pohánějí vaše podnikání. Jsou to vášeň, účel a telefon (Passion,Purpose,Phone).

Když máte vášeň (Passion) jste odhodláni růst více a více. Hlavním cílem je však najít účel (Purpose). Dnes většina z vás viděla úžasný a fantastický Mega Event. Musí za tím být nějaký účel. Proč čtete tyto řádky? Proč jste přesně tady? Vidět, jaký je účel v této fantastické příležitosti. Když máte vášeň, když máte účel jde jen o to mít smartphone, tak jednoduchý, jak jen lze mít.

Potom mluvíme o dalších 3P. People, Plan, Product (Lidé,Plán,Produkt).

Lidé jsou hlavním důvodem, proč je musíte zajistit a učinit úspěšnými. Když máte lidi, je to většinou směs různých zájmů, potom se bavíme o produktech. A vy víte, že máme úžasné špičkové produkty světové třídy, které snad nikde v jiném odvětví nenajdete. Když máte lidi, když máte produkt, tak přichází neuvěřitelný plán odměňování.

Tato tři P, když se dají dohromady a procvičují na denní bázi, vám dají úspěch. A úspěch se k vám dostavil v digitální podobě. Vy všichni, tvůrci podnikání, leadeři jste využili sílu digitalu. Před Covidem byla doba, kdy jsme možná měli tolik nástrojů a tolik platforem sociálních médií, že jsme je pravděpodobně nepoužívali. Ale identifikovali jsme problém naší vůle, koučovali jsme v otázce našich dovedností, a proto jsme zajistili, že využijeme sílu digitálu, všech nových věcí digitálně a velmi jsme vyrostli. Představte si, že jste umístěni na jednom místě a vytváříte, rozšiřujete a budujete tým na celém světě.

Nyní je čas, abyste se trochu podívali na nuance a způsob vašeho podnikání. Jako je důležité analyzovat své podnikání proto, že musíte mít velmi konkrétní představu o tom, kde musíte být a čeho musíte dosáhnout. Analýza přichází ve formě kvalitativního a kvantitativního. Posezení s vaším upline sponzorem, nebo s vaším ředitelem, upline manažerem, trénujte s nimi a pak byste možná viděli, jak krásná tato analýza může být. Když analyzujete podnikání, je stejně důležité plánovat dopředu. Ano, plánování je jedním z nejdůležitějších aspektů tohoto podnikání. Pokud plánujete svůj kalendář, pokud plánujete měsíc, pokud plánujete týdny tím nejstrategičtějším způsobem, pak to musíte umět implementovat. A jakmile implementujete svoje akční plány, své statistiky a kvalitativní a kvantitativní analýzu, můžete to snadno provést. Jakmile analyzujete, jakmile plánujete a jakmile implementujete, je to jen o sledování vašeho podnikání, protože sledování je stejně důležité.

Je důležité vědět co děláme a proč to děláme. Hlavním cílem je pochopit a zpochybnit sebe sama o svém PROČ. Pokud vám bude jasné PROČ, uvidíte obrovský rozdíl. Automaticky se stanete sebe motivátorem a to je důvod proč se neustále musíte ptát na své PROČ. Může být velmi obecné, musíte své PROČ rozdělit do tří různých cílů.

První je krátkodobý cíl. Proč přesně děláš to, co děláš? Jaký je váš krátkodobý cíl? Pravděpodobně něco, čeho byste chtěli dosáhnout během příštího jednoho až 6 měsíců.

Střednědobý cíl. Je to něco, čeho byste chtěli dosáhnout během 7 měsíců až roku a půl.

Dlouhodobý cíl by mělo být to, čeho byste chtěli dosáhnout v následující 2 – 3 letech.

Pokud si kategorizujete své cíle a neustále se ptáte Proč? konečně můžete najít to, co potřebujete. A jakmile toho dosáhnete, průběžně to kontrolujte. Když jste si analyzovali a položili tyto otázky je nyní možná čas sednout a pracovat na chystaném cíli. Chytré stanovení cílů je jedním z klíčových výstupů této příležitosti v tomto oboru. A pokud nebudete mít chytrý cíl, pravděpodobně nikdy nezajdete tak daleko, jak byste chtěli. Je důležité, abyste dodržovali základy toho, o čem všichni pořád mluví. Ve skutečnosti jsou dnes všichni tak úspěšní, protože dělali krok za krokem to samé. Dělali STP. Co je to STP?

Tři STP, to je to, co doporučujeme každý den. Udělej STP, to znamená Show The Plan. Ukaž plán. Pak máte slibnou pozici v globální síti po celém světě. Když máte velmi silnou úroveň progrese sítě s naším fantastickým kompenzačním plánem Crowd1, tak proč váháme s ukázkou plánu? Je důležité ukázat plán a stejně důležité je sdílet produkt. Slyšeli jste vše o produktech, jako je Metaversy, Moon Birdie, Planet IX nebo Miggster+. Představte si portfolio těchto produktů, které máte výhradně pro sebe. Jaký je další krok, když jste tohle všechno udělali? Co teď?

Jakmile začnete dělat svůj STP (ukážete svůj plán), začněte informovat lidi, informovat potenciální zákazníky, mluvte o čemkoli, co je v této příležitosti aktuálně k dispozici. Je tolik věcí, kterými můžete zapojit svou síť a svůj tým. Věnujte tomu část vašich schůzek, upline školení, produktová školení, iniciativy vedené společností a samozřejmě ukázky workshopů kompenzačního plánu. Poté, co je zapojíte, automaticky uvidíte konverzi.

Proto je důležité si to uvědomit, zaujmout a konvertovat. Musíte však taky vědět, že vy jako leader nebo budovatel podnikání jste z generace, který byla před Covid, což znamená, že jste byli špičkovým leaderem. Po Covidu většina z nás zaznamenala čtyřnásobný růst. To proto, že jsme se stali špičkovým technologickým leaderem. Nyní je důležité porozumět, zda jste špičkou v oblasti špičkových technologií nebo špičkový leader. Ať jste cokoli, skutečnou odpovědí na dotaz je rovnováha mezi oběma póĺy. Když máte rovnováhu, máte tendenci identifikovat oblasti, na které se zaměřujete.

Jaké je dnešní zaměření? Většina lidí má tuto otázku. Jaká by měla být moje cílová skupina? Tady v Crowd1 klademe důraz na mladé podnikatele. Tím mladým nemyslíme mladým věkem, ale dobou v Crowd1. Pokud nás chce 80letý muž poznat, ptá se nás na Metaversy a chce se o Metaversy dozvědět více, je pro nás mladým leaderem, protože je mladý v srdci.

Máme velmi silnou základnu začínajících podnikatelů po celém světě a máme opravdu silnou síť expertů a nadšenců, kteří se opravdu chtějí rozvíjet a vytvořit pro sebe skvělou příležitost. Nyní se musíte zeptat sami sebe, která oblast bude vaší oblastí zájmu, protože všechno je to o rozhodnutí prvního nebo jednoho dne. Protože na konci dne my všichni v Crowd1 víme, že váš úspěch je náš úspěch.

Závěr

Přichází opravdu dobrá doba. Miggster+ bude něco, co tu ještě nebylo. Kde jinde můžete vyhrát automobil Tesla, zájezd na Maledivy pro dva nebo 1 000 000 dolarů jen hraním na mobilu? Jen to, když někomu řeknete, tak ho to musí zaujmout. Zejména mladé lidi. Navíc člen Crowd1 bude mít tuto příležitost 30 dní zdarma.

Pokud jste dočetli až sem, tak jste dobří. Je vidět, že vás Crowd1 zajímá. Jste-li současně členem týmu Team CSM, mám pro vás odměnu. Pro prvních 5 nejrychlejších je připraven dárkový Gift kod na registraci White, abyste si mohli rozšířit svoji síť. Stačí, když zaregistrujete jednoho nového člena do týmu a pošlete mi jeho uživatelské jméno. Když ho najdu v naší týmové linii, pošlu mu na jeho účet Gift kod na registraci White. Je to dárek, kterým můžete rozjet své podnikání s Crowd1. Nejde se na nic vymlouvat, nikoho z vás to nic nestojí. Zvažujte, komu kód věnujete, bylo by škoda, kdyby to byl “mrtvý” člen. Pokud bude jen trochu aktivní, pomůže to všem ve struktuře, kteří budou nad tímto členem. I mně 🙂

Když jste přečetli pozorně obě dvě části článku, možná vám dochází, o čem Crowd1 je a k jakým možnostem jste se dostali. Možná si to přečtěte vícekrát. Všechno, co bylo popsáno, nebude ze dne na den, je toho před námi opravdu hodně a do konce roku je nabitý program. A plány na rok 2023 jsou opravdu velkolepé. Kdysi dávno jsem psal, že to odhaduji na 5-10 let a vidím, že se má předtucha potvrzuje. Bohatství se rodí pomalu, dlouhodobě. Produkty Crowd1 vám k tomu mohou pomoci.

5 / 5
Dosud vidělo:14Dnes vidělo:1