Síť Crowd1 roste

Článek přeložený ze švédského originálu, který se objevil v Dagens Infrastruktur 23. dubna 2021.

Síť Crowd1 se za pouhé 2 roky šíleně rychle rozrostla na více než 25 milionů členských účtů po celém světě. Možná je tohle nejrychleji rostoucí síť na světě? Jak se vypořádáte s tím, že miliony lidí věří v to, co prezentujete, a věříte, že společnost, kterou zastupujete, je klíčem k úspěchu? Samozřejmě s velkou pokorou, ale také s nadhledem a ochotou ke změně.

Jsou tací, kteří věří, že v nejlepším světě by všichni lidé vydělali peníze, aniž by museli vynasnažovat se, pracovat nebo riskovat. Osobně mám jiný názor. V mém světě chci, aby se práce, riskování a podnikání vyplácela. V době, ve které právě žijeme, nebyl “druhý příjem” nikdy důležitější a potřebný.

Je nejvyšší čas zveřejnit zastaralý pojem o tom, co jsou prodeje v síti a jak fungují. Místo toho je třeba toto odvětví obnovit a rozvíjet, a proto nazýváme to, co děláme Crowd Marketing, což je spravedlivější a správnější termín pro náš způsob práce.

Skutečnost, že síťový prodej měl historicky nízké postavení, je dostatečně tragická a do značné míry způsobena skutečností, že se jedná o odvětví ovládané ženami, ale rovnost žen a mužů naštěstí postupuje. Kromě toho s malými podniky, z nichž se výrobní odvětví z velké části skládá, úřady i dodavatelé často nakládají jako s nevlastními. A i zde se vývoj udílí správným směrem, jak se úřady přizpůsobují, a jak se sítě mobilizují a rostou, stále více dodavatelů si také uvědomuje možnosti.

Dnešní síťový průmysl se potýká i s dalšími výzvami. Možná nejtěžší je přimět média, aby svým čtenářům zprostředkovala objektivní zprávy namísto zpráv vhodných pro kliknutí. Běhá mi mráz po zádech, když vidím, že poskytují prostor samozvaným mučedníkům, kteří podle svých vlastních prohlášení investovali velké částky, aby zpět získali nulu .

Nikde jsem nevyčetl, že tvrdě pracovali, nastavili prodejní strategie, rezervovali si schůzky, webináře nebo jiná setkání, aby jakýmkoli způsobem přispěli k pozitivnímu rozvoji. Jednou provždy; nelze investovat do prodeje v síti. Ti, kteří si myslí, že ostatní za ně budou dělat práci, selžou.

Místo toho, abych se soustředil na negativa, chci vysvětlit, čeho může dobrá a dobře vybudované sítě dosáhnout a jak to vlastně funguje. Crowd Marketing a digitalizace budou hrát velmi velkou roli v budoucích prodejích a pro tento dynamický vývoj existuje několik důvodů .

Obrovský boom digitalizace spojil železné sevření prakticky všech činností a v naší snaze myslet na nové, správné a dlouhodobé se musíme přizpůsobit převládající realitě. Prodej v síti je fantastickým fenoménem – pokud běží správně. Crowd Marketing vyžaduje především čtyři jasná zaměření:

1. Digitální produkty, protože obvykle mají nižší režijní náklady, dobré marže a rychlejší výnosy. Mají také jednodušší a levnější distribuci, což znamená efektivnější a ekologičtější logistiku.‍

2. Buduje úzké vztahy se silnými externími partnery a účinně jim pomáhá dostat se na trhy se svými produkty prostřednictvím iniciované sítě.

3. Zvýšený přímý prodej namísto tradičního interního síťového prodeje; to znamená oslovit širší vnější primární síť doporučeními produktů a služeb.

4. Spravedlivá struktura sítě; každý zástupce si zaslouží vydělávat podle výkonu a toho, co si náhodná osoba vybudovala – bez ohledu na to, kdy se připojil k síti.

Digitální produkty vytvářejí jedinečné příležitosti pro lidi po celém světě v rozvojových zemích a jsou důležité v zemích, kde je distribuce softwaru katastrofálně špatně řízena, ale kde mobilní a digitální vývoj rychle postupuje. Silná prodejní organizace může v krátké době vytvořit dobré podmínky pro více pracovních míst a potřebnou zvýšenou prosperitu.

Ve své roli musím být denně připraven vysvětlit naši vizi a poslání. Něco, co dělám s hrdostí a radostí, protože opravdu vím, čeho může náš průmysl dosáhnout, a začínám vidět změnu v postoji. Obzvláště je spravedlivé, když jsou prodejci sítí hodni toho, aby s nimi bylo zacházeno s respektem bez ohledu na pohlaví, etnickou příslušnost nebo kulturu. My se nebojíme ani toho. Stojíme si za příležitostmi, které Crowd1 projevuje. Úspěšný prodej budoucnosti patří těm, kteří tvrdě pracují a odvažují se investovat. Je nejvyšší čas, aby odpůrci našeho průmyslu přehodnotili a viděli příležitosti k nezávislé soběstačnosti, které Crowd Marketing nabízí. ”

Jonas Werner, zakladatel Crowd1